Gy.I.K. 2018-05-07T19:35:28+00:00

Gyakran Ismételt Kérdések

1.) Belépéssel kapcsolatos kérdések

Bejelentkezni a felhasználói fiókodba a onlinesikerakademia.hu oldalon tudsz az első részvételi díjad beérkezését követően, melyről e-mail üzenetben külön tájékoztatást is küldünk “Online Sikerakadémia – Íme a belépési fiókod! :-)” tágymezővel. Ebben a levélben kapsz egy ideiglenes jelszót, melyet érdemes megváltoztatni.

  • Hogy tudom megváltoztatni a jelszavamat?
    A jelszavad megváltoztatásához még a bejelentkezés előtt kérjük, hogy kattints az “Elfelejtett jelszó” szövegre a bejelentkezés gomb alatt, ebben az esetben kapsz egy e-mail üzenetet, ahol van lehetőséged új jelszó megadására.
  • Nem tudok belépni, azt a hibaüzenetet kapom, hogy “Érvénytelen e-mail cím vagy jelszó!”. Mi a teendő?
    Ebben az esetben kérjük, hogy ellenőrizd, hogy a megadott e-mail címed pontosan került-e beírásra és nem kerülte-e be elé, vagy mögé egy plusz szóköz.

    Kérlek, hogy karaktereként is ellenőrizd a beírt felhasználóneved (e-mail címed). Abban az esetben, ha egy, a böngésződ által korábban megjegyzett opciót választasz ki ennek beírásakor, sajnos gyakran előfordul, hogy egy korábban hibásan megadott (elgépelt) lehetőséget kínál fel.

    Amennyiben az e-mail címeddel minden a legnagyobb rendben, úgy kérlek, hogy a jelszavad beírásakor ellenőrizd, hogy a kis- és nagybetűket is megfelelően adtad-e meg! Ha ezt követően sem enged be a felület, szükség esetén kattints az “Elfelejtett jelszó” szövegre a bejelentkezés gomb alatt, ebben az esetben kapsz egy e-mail üzenetet, ahol van lehetőséged új jelszó megadására.
    Ha ezt követően sem sikerül belépned, akkor kérlek, hogy írj az onlinesikerakademia@szabo-peter.hu e-mail címre, vagy hívj minket a +3614501888-as telefonszámon (H-P: 10-17 óráig) és biztosan találunk megoldást!

2.) Havidíjas jelentkezéssel kapcsolatos kérdések

  • Ha most havidíjas csomagot választottam, akkor lesz-e lehetőségem a következő hónapban is előfizetni?
    Természetesen igen. A következő havi tagság és a fizetés pontos részleteiről e-mail üzenetben értesítünk.

  • Fogok-e kapni emlékeztetőt, hogy el kell utalnom a következő havidíjat, vagy nekem kell figyelni ezt?

    Természetesen igen, minden hónapban küldünk egy emlékeztető levelet a havi díjad esedékességéről és bármikor dönthetsz úgy, hogy átutalásról bankkártyás fizetési módra váltasz!

3.) Fizetési módokkal kapcsolatos kérdések

  • Van-e arra lehetőség, hogy menet közben megváltoztassam, hogy milyen fizetési móddal szeretném kiegyenlíteni az aktuális havidíjam?

    Természetesen igen. Minden hónapban a fizetési emlékeztető levélben lévő linkre kattintva kiválaszthatod, hogy aktuális díjadat online bankkártyás fizetéssel, PayPal-lal, átutalással, vagy bankfiókban történő személyes készpénzbefizetéssel szeretnéd-e kiegyenlíteni, sőt bármikor dönthetsz úgy, hogy ismétlődő megbízást adsz ismétlődő bankkártyás levonásra, melynek előnye, hogy hónapról hónapra automatikusan levonódik a kártyádról a havidíj összege, ameddig az előfizetésed aktív.

  • Van-e arra lehetőség, hogy minden hónapban magától levonódjon a bankkártyámról a havidíjam, kérhetem-e ezt?

    Természetesen igen, már a jelentkezéskor van lehetőséged az “Ismétlődő online bankkártyás” fizetési módot választani.

    Amennyiben másik fizetési móddal regisztráltál, akkor természetesen a következő hónaptól lesz lehetőséged a az ismétlődő fizetési módot kiválasztani. Ha ezzel élsz, lesz egy külön jelölőnégyzet, melyet be kell pipálnod, ezzel hozzájárulsz ahhoz, hogy ezeket a levonásokat automatikusan minden hónapban megtegyük.

ISMÉTLŐDŐ ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

  • Hogyan működik pontosan az “Ismétlődő bankkártyás fizetés” mód? Mikor számíthatok a havidíjak levonására?

    Ha ismétlődő bankkártyás fizetést választottál, rendszerünk minden hónapban automatikusan ugyanazon a napon kezdeményezi a havidíj levonását a számládról, amelyik napon először elindítottad az ismétlődő fizetési igényedet, vagy azon a napon amelyiken a legutóbbi sikeres terhelés történt.

    Amennyiben nem sikerül a levonás, úgy azt követően maximum 10 napon keresztül próbálja levonni rendszerünk a havidíjat. Ha ekkor sem sikerül levonni az összeget, akkor a rendszer nem próbálja újra megterhelni a kártyát, így az ismétlődő fizetésed lemondásra kerül.
    Amennyiben ez bekövetkezik, OSA tagságod akkor sem veszíted el és a későbbiekben is lesz lehetőséged tovább fizetni a havi tagsági díjat, de az nem terhelődik már ezt követően automatikusan.

    A tervezhetőség érdekében – eleget téve kéréseteknek – minden hónapban küldünk majd egy értesítő levelet, a várható terhelést megelőző három nappal.

    Ha le szeretnéd mondani a havi automatikus terhelést, akkor azt az emlékeztető levél (tárgymező: “OSA havidíjad levonása 3 nap múlva várható”) végén szereplő link segítségével tudod megtenni.

    Bővebb információkat a fizetési móddal kapcsolatban a Simple weboldalán találhatsz IDE kattintva!

ÁLTALÁNOS FIZETÉSI MÓD

  • Hova tudom átutalni a következő havidíjat? Mi a számlaszámotok?

    Kedvezményezett neve: Guruló Egyetem Kft.
    Kedvezményezett számlaszáma: 10300002-10680542-49020029 (MKB Bank)

    Nemzetközi forint átutalás esetén:
    IBAN Számlaszám: HU40 1030 0002 1068 0542 4902 0029 (MKB Bank)
    SWIFT kód: MKKB HU HB

    Fontos, hogy az utalásoknál a közlemény rovatba mindig írd be neved és egyedi díjbekérő azonosítódat!
    Minden hónapban új díjbekérő azonosítót kapsz, ehhez kérjük, hogy a fizetési emlékeztető levelünkben található linkre kattintva választ az átutalásos fizetési módot és külön e-mail üzenetben küldjük neked aktuális díjbekérődet és a befizetési információkat.

    Fontos, hogy az utalásoknál a közlemény rovatba mindig írd be neved és egyedi díjbekérő azonosítódat!
    Minden hónapban új díjbekérő azonosítót kapsz, ehhez kérjük, hogy a fizetési emlékeztető levelünkben található linkre kattintva választ az átutalásos fizetési módot és külön e-mail üzenetben küldjük neked aktuális díjbekérődet és a befizetési információkat.

  • Mi van akkor ha nem jelenik meg a díjbekérő azonosító a visszaigazoló levélben és nem tudom lekattintani annak a linkjét sem?

    Ebben az esetben is utald el nyugodtan a havidíjad és a közlemény rovatba kérjük, hogy mindenképp tüntesd fel e-mail címedet!

    VAGY

    Ha feltétlenül szükséged van a díjbekérő meglétére, mert pl. céges számláról szeretnél utalni és a könyvelésed ragaszkodik hozzá, akkor kérlek keresd ügyflélszolgálatunkat az onlinesikerakademia@szabo-peter.hu e-mail címen, vagy a +36(1)450-1888-as telefonszámon.

4.) Élő rendezvény

  • Mikor van élő rendezvény

    Éves szinten 2 ilyen alkalomra biztosan számíthatsz, ami csak OSA tagoknak szól!

    Az ilyen, OSA tagok számára ingyenesen elérhető, élő rendezvényeinkről folyamatosan tájékoztatunk titeket e-mailben, így kérlek figyeljétek az e-mail fiókotokat, és az egyes e-mailekben található linken kérjük, hogy mindenképp igazoljátok vissza a részvételeteket, hogy a létszám és a szabad helyek nyomon követhetők legyenek számunkra.

  • Miről szólnak az élő rendezvények?

    A pontos program adott rendezvényhez köthető, így azok tartalma is eltérő, arra azonban feltétlenül számíthattok, hogy Szabó Péteren kívül többnyire más előadókat, szakembereket és meglepetés vendégeket is meghívunk.

  • Mi van akkor, ha az élő rendezvényre nem tudok elmenni?

    A kiküldött értesítő levélben egy link segítségével át kellett venned a belépőjegyedet, amennyiben nem tudsz velünk tartani és ezt nem tetted meg, úgy a felszabaduló helyedet természetesen átadjuk másnak.

    Amennyiben átvetted a jegyed és utána derült ki, hogy mégsem tudsz velünk tartani, úgy kérlek, hogy ezt mielőbb jelezd az onlinesikerakademia@szabo-peter.hu e-mail címen vagy a +3614501888-as telefonszámon (H-P: 10-17 óráig). Előre is köszönjük!

5.) Ajándék Brian Tracy konferenciaanyag

  • Mikor juthatok hozzá az ajándék Brian Tracy konferenciaanyaghoz?

    Amennyiben Medium csomagot választottál és legalább 6 hónapon át velünk tartasz a programban, akkor tesszük elérhetővé számodra a 29.970 Ft értékű, 6 órás konferencia videóanyagát teljesen ingyen, online megtekinthető formátumban.

    Ha már a regisztrációkor Medium féléves, vagy Medium éves előfizetést választottál, ezt az anyagot a befizetést követően azonnal megküldtük neked egy külön e-mail üzenetben és amennyiben havi előfizetést választottál, úgy természetesen a hatodik hónapot követően szintén jogosulttá válsz erre az ajándékra.

    A konferencia anyaga az onlinesikerakademia.hu oldalon felhasználói fiókodba történő bejelentkezés utána a “Bónusz” menüpont alatt válik elérhetővé.

  • Akkor is megkaphatom az ajándék anyagot, ha Medium havi előfizetést választottam?

    Természetesen igen. Ebben az esetben a hatodik hónapot követően válik számodra is elérhetővé az ajándék.

  • Mi a teendő, ha én még nem kaptam meg az ajándék anyagot pedig Medium féléves, vagy Medium éves előfizetést választottam?

    A konferencia anyaga a onlinesikerakademi.hu oldalon felhasználói fiókodba történő bejelentkezés utána a “Bónusz” menüpont alatt válik elérhetővé, ha mégsem találod, akkor kérlek keress minket bizalommal az onlinesikerakademia.hu e-mail címen és természetesen elérhetővé tesszük számodra.

6.) Ügyfélszolgálat

E-mail cím:
onlinesikerakademia@szabo-peter.hu

Telefon: +36(1)450-1888

Keress minket bizalommal munkanapokon (hétfőtől-péntekig) 10-17 óráig
ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén és munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésedre!